I did it my way….

Jag har aldrig gått i andras fotspår.

Jag har alltid gått min egen väg.

Ha en trevlig kväll och LUV! /Q

 

11 svar to “I did it my way….”

  1. Robban Says:

    *he he* Ja, vart fan är jag… Här t. ex. :-))Tjena Goldie! Hoppas allt är bra med dig.*Kysser drottningens fötter* /Rob

  2. Robban Says:

     
    Wherever I lay my feet, that´s my home. *asg*

  3. miamarie Says:

    Jag har knackat på slottsporten i över en vecka!!!!!!! Har du inte hört mig??????? Ingen kom å öppnade iallafall…. Ha en skön helg / miamarie

  4. Queenie Says:

    Rob…tack för kyssarna……kram/Q
     
    Miamarie…..hu sånt elände……det är butlerns fel……men nu är du inne så får du väl stanna….kramkram/Q

  5. fяöкєи нємℓιg Says:

    …och just därför är du en strålande drottning nu… Varm kram

  6. Lennie Christian Says:

    Önskar dig en underbar vecka, gör själv mina egna fotspår.
    Och dem är bara mina, gå inte i dem. Men gärna brevid
    Ha det bäst Luuuuuuuuuuuuuuuuuv //lennie

  7. vart går vägen då? hem till mig kanske;-)

  8. Queenie Says:

    Fröken H….tack…kraaaam/Q
     
    Lennie, var är din sida på Aftonbladet? Kramilkram/Q

  9. Queenie Says:

    Alla vägar bär till……ja, du…titta ut om du ser mna fotspår…kram/Q

  10. Sp¥deя Says:

    What a fantastic, beautiful and harmonic space do you have.. Really imposant…I\’m looking 4 a friend queenie .. can i invite U ?
    have a great an wonderful evening and weekend.. Cu Jack……….. the sparrow always flies.. XOX

  11. Hej Vännen!
    Det du skriver gör mej glad!
    Jag hoppas att jag också är
    en månniska med egna tår på skorna…
    Kram fr Nanne

Lämna en kommentar