Dolda begär?

9 svar to “Dolda begär?”

  1. Guardian Says:

    My Lovely Queenie Mammi =)
     
    Hoppas allt är väl med dig Mammi. Baby Angel har sovit relativt bra inatt, lite värk, men inte alls som innan, men jag har hoppet än till Neurontinen, är inte uppe i fulldos än och jag har inte ätit den i så många dagar, så kroppen måste få sin chans också och ta emot medicinen.
     
    Tänker på dig, sitter och jobbar med att renskriva min massörs och goa väns anteckningar, hon har så mycket nu med utbildning, massagen, öronakupunkturen o allt, så baby angel ville ställa upp, får ju tillbax som tack fri massage, helkropps, kostar annars över 500 kr. Sen fick jag ju heat lotion med o bara den kostar 200 kr är kanon mot smärtor i muskler och leder.
     
    Men vi får höras, håller på med din CD med =) hoppas kunna skicka den i veckan nu till dig.
     
    Ha det så gott, puss o kram Mammi, love you, ta väl hand om dig.
     
    Love från din lilla baby angel

  2. Anna-karin Says:

    ehhh?? tja det har jag ingen aning om…det låter väldans konstigt..hoppas att din helg
    varit underbar och avkopplande…kramar..

  3. … måste man uppleva mörkret för att se ljuset ???
    … vet inte om jag förstår
    … visst är det lättare att se ljuset då
    … men är det absolut nödvändigt
     
    … men du
    … tack för din kommentar
     

  4. Alexandra Says:

    Åhå, det är många som inte smakar på maten dom äter, det kan kännas besynnerligt & lite trist för en gourmet.
    Men även om man inte delar andras smak, kan man säga att den liksom baken är kluven.
     
    😉
    /Alexa

  5. bananer är väl bantarmat? eller kan man ha dom till annat?

  6. Angel Baby, lilla du, lilla tjejen….din energi glädjer mig så……I love you…..kram/cybermammi

  7. Tack Anna-Karin, min helg har varit bra, har storstädat i slottet…kram/Q
     
    Till letar efter ljuset…..jag ska uttrycka mig klarare och ljusare…..kramen/Q
     
    Visst är baken delad…..och inte bara den—-Alex Palex……. take care/Q

  8. Greken, du är för söt…..ok bananer är mycket.. t ex bra innan man ska sova pga att den innehåller ett rogivande ämne..så det så…och tar man av skalet så……mums…..kramkram/Q

  9. Bananen är ett frö … ett busfrö?

Lämna en kommentar